Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Kindergarten - Animals: A Fun and Engaging Game for Kids

Kindergarten - Djur är en utmärkt spel-simulator som lär barn hur det är att gå på förskolan. Utvecklad av YovoGames, är denna app en del av den pedagogiska spelserien för barn. Den hjälper barn att lära sig om förskolans dagliga rutiner, såsom lek, lärande och vila. Med detta spel kan barn bekanta sig med förskolans schema och lära sig grundläggande färdigheter för inlärning.

Spelet har söta djurkaraktärer som barnen kan ta hand om, såsom mata, lägga till sömns och leka. Spelet har många olika platser, inklusive att spela musikinstrument, leksaker och spel i trädgården, åka gungbräda, lära sig nya saker och simma i poolen. Spelet har också intuitiva tips som hjälper barn att förstå vad de ska göra. Spelet är engagerande, spännande och lär barn hur man interagerar med andra barn. Efter att ha spelat detta spel kommer ditt barn inte att vara rädd för att gå till förskolan!

Program tillgängligt på andra språk

kindergarten - animals för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.1.7

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om kindergarten - animals

Har du provat kindergarten - animals? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.